...

Jag vill härifrån, jag kan inte njuta av någonting längre. Jag gillar dock verkligen mitt jobb, skolan är mer än ok! Jag känner underbara människor här, men jag tycker att stan är så oerhört tråkig och det finns så mycket bitterhet här. Jag vill ha fart och effektivitet. Jag vill att det ska hända saker och jag vill kunna utföra idéer som inte funkar här. Jag vill bort ifrån energitjuvar, folk jag bryr mig för mycket om som slukar mig på energi. Jag tjatar mycket om Stockholm och att jag vill dit, ta min lilla familj, pick och pack och dra. Absolut, jag tror att gräset är grönare på andra sidan och säkert är det 100 gånger svårare att få jobb, hårdare miljö, råare skämt, mer skitsnack, höga lägenhetspriser osv.. men jag tror att jag skulle trivas, det finns så mycket där nere som jag tycker om! Jag måste härifrån..


Kommentarer
Postat av: kim

ta med familjen och fly till stockholm! eller uppsala vettja ;)

Jag är lätt på att träna inför stockholm maraton! eller vad det hette, vore sjukt kul :D

2011-01-18 @ 22:23:37
URL: http://bebopalula.blogg.se/tjockis
Postat av: Veronica

Lite lustigt faktist, för jag vill bara hem. Det finns ingen bättre stad än Sundsvall :) Nu är förstås inte Gävle direkt Stockholm men det har ingen betydelse. Jag vet nu att gräset är inte grönare...

Men det är förstås jag. Det återstår att upptäckas för dig eller så är faktiskt Sthlm det perfekta för dig. Vem vet ;)

2011-01-18 @ 23:58:21
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0