Tänka sig..

att man har läsare fast man är så dålig på att skriva. Jag mår skit för tillfället, har legat däckad hela helgen då jag åkt på magförgiftning. Kanske en av de värre resor man varit med om. Jag ska ju alltid försöka se något positivt i det hela, som att jag kanske förlorat något kilo eller två.

Det här med att vara hälsosam ska jag ta tag i nu i vår. Jag är laddad, har rört mig till gymmet hela gratisveckan och imorgon om jag mår bättre så ska jag ta och köpa träningskort. Jag har satt upp ett för mig stort mål, lördagen 3 september ska jag och några tjejkompisar springa tjejmilen och ha en riktig nice weekend i stockholm! Visst låter det toppen! Bara 230 dagar kvar! Den 19 maj ska jag springa vårruset i sundsvall, jag ser det som ett litet delmål.

imorgon börjar jag en ny kurs och böckerna har jag redan införskaffat. Bra planering. Såg någon mer än jag på solsidan idag? Det är kärlek! haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0