Nattligt inlägg.

Har skaffat mig konstiga tidsrytmer, Sitter och pluggar en massa långt in på nätterna, massa böcker på engelska. Har  fungerat rätt så bra endå! Ska äntligen hoppa i säng, upp tidigt imorgon igen och läsa.  Åt  föresten en riktigt god ungbakad fläskfilé idag till middag, blandad med fetaost  rostad potatis, oliver,örter och en frisk grönsallad. mums!

Imorgon har jag ett inbokat lunchmöte på invito :) kul när livet flyter.  Sedan hoppas jag på att äntligen få ge mig ut i spåret imorgon och springa några varv. Förhoppningsvis är mina ben och kondisen i topp. Har planer på att hinna städa undan lite här hemma också och få gjort lite vardagliga saker såsom tvätt och fakturor samt gå igenom mailen. Rösta ska man göra snart också! vad ska ni rösta på? kul att veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0