God morgon Bloggen! Jag och amanda siktar ...

foto0720 (MMS)

God morgon Bloggen! Jag och amanda siktar in oss på en brakfrukost. Är sjukt trött idag, jag brukar aldrig spela pc-spel då man har alltid en massa annat för sig, men igår blev jag så sjukt sugen att spela det gamla spelet backpacker. himla roligt! Tills jag såg att klockan var halv 5 i morse och att turen låg på mig att ta hand om amanda. Var så insatt igår att jag knappt märkte när mannen kom hem eller när han gick och lade sig ;) stackarn, får krama om honom lite idag istället. Nu ska jag och amanda snart ut på promenad och sedan får vi se vad som händer. Det blir kanske att åka till mormor och morfar en sväng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0