det blir alltid som man tänkt sig.

Mål i höst:

- nå mina 63kg igen!
- få A på tentorna eller nå alla betyg över b ;)
- Massa kvalitétstid med amanda.
- Träna minst 4 dagar i veckan
- köpa ett gymkort
- köpa aktier

Nu ska jag hitta min andra strumpa och bege mig ut i skogen med amanda för en springtur. Skratta ni bara att jag springer med barnvagnen, vet det ser urlöjligt ut så jag bjuder på den. Sedan ska jag handla lite grann och ikväll kommer tjejerna på middag. Jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska laga, men det lutar åt antingen fläskfile i ugn eller någon kycklingröra :) och så förstås en fräsch sallad till!

Ska kila, mycket att göra som vanligt. Ha en bra dag! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0