04.19

Fredag kväll, (natt). Jag sitter i soffan och har gått igenom veckans avsnitt ifrån alla tvserier jag troget följer + idol. Uppdaterad, great! Lagade till en riktigt god efterätt till mig själv också med färsk mango, jordgubbar, lime och vaniljglass som jag sedan ringlade smält mörk choklad över. Gjorde samma efterrätt till tjejerna igår fast med vit choklad, en riktig hit!

Idag har jag varit ledig. Behövde ett break, ifrån allt. Bara vara och släppa lite på flickan som alltid måste vara så  duktig. Samtidigt behöver jag alla måsten, utan dem skulle jag vara en rastlös och utttråkad människa, men ett break är aldrig fel. Drog mig i vart fall ner på stan, lunchade ihop med min bror och gick en snabb sväng i affärer. Var lite sugen på att hitta något nytt till garderoben, hann även fingra lite på kenzas smyckeskollektion på guldfynd. Jag har verkligen fastnat för ringar och varför då inte stödja en driven och duktig tjej.

Hann även med en sväng ut i regnet till stadium för att titta på en sportjacka åt mannen och samtidigt kolla in en crosstrainer att ha hemma i vardagsrummet. Jag känner att man skulle kunna utnyttja en del dötid framför tv:n till att träna istället. Benen verkar bra nu så har försökt lite smått komma igång med träningen igen. Har köpt mig ett hopprep också då jag kom fram till att man inte är så ung längre ;) och att uppvärmning uppskattas! Får se om jag kanske kan dra med mig johaanaa ut i spåret imorgon också. ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0