tio underbara månader

Ingen utgång ikväll för mig då mannens och mina planer krockade. Kan ju vara kul för honom att göra annat än springa efter en turbo bebis hela dagarna, se vad hon stoppar i munnen, passa upp så hon inte knuffar ner tv:n eller slår sig när hon på staplande steg försöker runda vardagsrumsbordet. Hon är i en rolig men livlig fas i livet och är en riktig tuff tjej. Jag ler när jag tänker på alla hennes miner och hur man kan busa med henne så hon nästan kiknar i skratt. Hur mysigt det är att bada med henne och när hon sedan utmattat somnar i min famn vid nattning så kan jag titta på och vagga henne i timtals. Så var annars vill jag vara än hemma en fredag i hennes sällskap ♥



Kommentarer
Postat av: Stefan

Både hon och du är det bästa som finns!

2010-09-18 @ 01:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0