tentaångest...

Nej då, inte ännu har den infunnit sig, den där tentaångesten. Tack och lov! sitter på bibloteket, har precis blivit klar med anteckningarna, lite mer än en vecka kvar till tentan. Nu är det bara att plugga och memorera som gäller! Fick samtal ifrån jobbet igår om att de behövde folk, så nu ska det bli jobb framöver. Härligt! Har även jobbat lite på mitt gamla jobb, vilket alltid är mysigt.

Jag har även börjat med planering av ett-års kalas, satt med inbjudningarna igår och fixade med tårta. Verkligen länge sedan man hade barnkalas! Det blir några bebisar som kommer, men mest mys med släkt och familjens vänner. Tänk att vår tjej har blivit så stor! Känns som det var igår som jag stod på BB med det nyfödda knytet i famnen och tittade ut genom fönstret. Jag såg den första snön dingla ner mot marken. Det var november 2009, fars dag. ♥

Nej nu ska jag plugga vidare! ska ut på middag ikväll. Jag måste skynda mig lite! ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0