sen måndag

Måndagar gillar jag, måndagar är dagar då jag tar tag i saker. Jag är laddad med ny energi. Har varit på föreläsning idag, gick bra. Fick svar på några funderingar. Tentan närma sig, men jag är rätt bekväm än så länge.  Jag slutade vid 15 tiden och fick då skynda mig iväg för att besöka en av förskolorna vi tittat ut. Förskolan var tippad som en av de bästa men jag tyckte att det var som att kliva tillbaka in i tidigt 70-tal. Jag ville vända i dörren och bättre än så blev det aldrig. Jag hoppas stället vi ska titta på imorgon känns toppen. I vart fall lite bra.

Efter besöket for vi och kollade i affärer. Mannen köpte nya byxor och vi åt middag. Jag tog min favoritsallad med mangosås. För övrigt då: Uppsala i helgen! + Jag vill gå på bio i veckan. Jag viill se en riktigt halvtaskig, svensk film känner jag. Hoppas jag kan få med mig Johanna, Emma och en medium popkorn. Tack!

Nu: desperata hemmafruar. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0