onsdag morgon







Jag läntar såklart redan till frukost, bästa målet på hela dagen, tråkigt att jag måste sova! snart dessutom, har föreläsning kl 8,15 imorgon. usch! Jag som gillar sovmorgon, men man får mer gjort om man stiger upp tidigt.

I vart fall, hade riktigt trevligt ikväll, jag tror vi satt på restaurangen i nästan 3 timmar. jag åt kött och drack en mojito. Till efterrätt åt jag en citronbakelse. Mums! Min fina mamma var riktigt snygg i sin nya frisyr med massor av olika färgnyanser och sminkningen tyckte hon var roligt att gå på. Kul när presenter uppskattas!

Nu ska jag krypa ner under filten, se lite gossip girl och läsa ur Isabellas Egoboost. Köpte boken idag, inte direkt för boken i sig, utan för hela blondinbella konceptet. Jag tycker det finns mycket att lära sig och jag tycker Isabella är en riktigt vass entreprenör. Ska bli spännande och se hur långt hon kan gå, antagligen hur långt som hellst :) natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0