Myskväll med tjejerna på Biteline

Igår så kom en av mina närmaste vänner hem ifrån Linköping och vi drog ihop tjejerna och gick på Biteline, var verkligen längesedan vi sågs och kul att få en liten up-to-date ;) Jag proppade i mig en ceasarsallad, jag tänkte att det var dags att testa något nytt, annars är ju tacobuffén en favorit.

Ikväll känner jag mig rätt sliten så funderar på att gå och sova snart så man är utvilad tills imorgon då jag ska ta med mig mamma på birsta för att kika efter julklappar och handla lite inför julafton, vi ska fira hos min bror och alla ska ta med sig någonting. Jag ska stå för allt knäckbakande och så tänkte jag ordna med lite julmuffins och riskakor med cholkad. Får se vad det blir. Är inte så förtjust i en massa sött och man får i sig tillräckligt på jul i alla fall.

Vi verkar få en vit jul! god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0