Inga Problem

En dag innan julafton och jag har inte köpt en enda julklapp, får bli en dag på stan. Tur man redan tänkt ut vad man ska köpa till alla, men lär bli jobbigt med massa folk. Fick lov att skriva ner saker som jag känner mig i behov av så min kille kunde få lätt för sig, jag skrev t.o.m. i vilka affärer sakerna finns och till vilket pris så egentligen räcker det att han frågar i kassan. haha.

Ska diska mitt diskberg snart och färga håret. Jag önskade att jag kunde gå till frisör, blir mycket bättre då men jag hinner inte så får bli mörkbrunt och en ljusare toning. Blir nog svart! Perfekt till min bleka hud.

Jag fick hem en räkning på 35 kronor idag, min dotters årsavgift till unga aktiesparare. Skrattade lite och skakade på huvudet när jag tänkte på att jag nog är rätt ensam om att få min ettåriga dotter att bli engagerad i aktier, men man måste börja tidigt. Hade jag fått välja så hade jag placerat alla hennes julklappspengar i HM-aktier. Tur att hon har en pappa som vill köpa leksaker istället.

god natt på er!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0