Hej..

Jag har äntligen återhämtat mig ifrån dagar av stress. Nu är jag ledig fram till jul och det ska bli såå skönt! Jag har jobbat och plugga och gjort hundra andra saker som bara måste fixas innan jul. Försökt skriva några kapitel på min bok, fixat med praktiska saker inför våren med unga aktiesparare. Det har verkligen varit en sådan press på mig! Så nu ska det som sagt bli skönt att koppla av lite, eller ja så gått det går när man är mamma till ettåring.

Jag har så klart hunnit med roliga saker också under de här veckorna. Jag har varit på dop för min brors son. Det var verkligen fint, jag har firat min pappa som hade storkalas, tror det var över 100 pers som firade att han fyllt jämt. Jag höll tal ett hyllningstal och roligast var nog att han inte hade förväntat sig det. Det är många som säger att de får känslan av att jag är rätt blyg utav mig, känns skönt att ha visat motsatsen.

Igår hade jag och några kompisar julmys, men på grund av dåligt väder och att många vänner flyttat härifrån och inte hunnit hem till jul ännu så blev vi inte så många. Vi kädde granen, drack glögg och myste lite. Jag kände mig dock riktigt tråkig! Jag blev så sjukt trött efter maten, antar det var utgången med kusinen på lördagen som gjorde sig påmind. Så sorry tjejer, jag får kompensera upp det framöver!

Nej, nu ska jag ta ut barnvagnen och gå en rask promenad, känner att nu när jag är ledig så skulle jag vilja komma igång med träningen. Jag var så sjukt duktig i somras, då körde jag på stenhårt med löpträning, gick ju ner hur mycket som hellst och kom i några gamla storlekar! Sedan skadade jag ju benet hela tiden som gav så långa uppehåll, (alltid något att skylla på) men nu känner jag att jag måste börja på gym igen som innan jag var gravid, längtar verkligen efter rullbandet och maskinerna ;) Tänk att få ha sjuk träningsvärk i magen! Nej måste nog införskaffa ett gymkort på Gold's imorgon! Jag hoppas kunna locka med mig johaanaa :)

Nej nu ska jag kila som sagt! Ha det så bra så länge! ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0