Julslapp

God Kväll.

Jag har haft en helt fantastisk jul tillsammans med familjen, som inte är så liten längre. Vi åt god mat, tittade på kalle, lekte och busade en massa med barnen, de är ju för söta de små! Tomten tyckte de var spännande och läskig på samma gång, men mest intressant var nog pepparkakorna och julklapparna. Julstämningen var ultimat och dagen efter var riktigt lyckad den med då vi alla träffades hemma hos mamma och pappa. Dock saknades två personer under hela helgen. Det tycker jag att vi får ändra på tills nästa jul.

Idag har jag bara slappat. Låg i badet halva dagen och beställde hem en sallad då jag är så less på all julmat man proppat i sig de senaste dagarna. Men tog så lång tid innan utkörning så jag och killen traskade ner i djupsnön, enda gången man rört sig utanför dörren idag. Vilket oväder! Just nu sitter jag vid min alldeles egna dator :) och testar min nya skärm jag fick i julklapp. Ingen är gladare och mer bortskämd än jag!

Nej nu ska jag slappa lite till, imorgon väntar jobb.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0